UWAGA! Dołącz do nowej grupy Kostrzyn nad Odrą - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Rozpoczęcie doręczania decyzji podatkowych w Kostrzynie nad Odrą


Z 23 stycznia br. Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą rozpoczął wysyłkę decyzji podatkowych na bieżący rok. Proces ten odbywa się zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej. Mieszkańcy mogą spodziewać się decyzji dostarczanych w różnych terminach, co wymaga pewnej cierpliwości.

Pracownicy urzędu będą roznosić listy z decyzjami podatkowymi w poszczególnych rejonach miasta. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości doręczenia przesyłki, w skrzynkach pocztowych lub przy drzwiach mieszkańców pozostawione zostanie awizo z informacją o możliwości odebrania dokumentu. Taki system ma na celu zapewnienie, że wszystkie przesyłki dotrą do mieszkańców w ustalonym czasie.

Warto pamiętać, że termin płatności pierwszej raty podatku przypada na 15 marca 2025 roku. Urząd Miasta zapewnia, że wszystkie decyzje będą dostarczone przed końcem lutego, co powinno umożliwić mieszkańcom odpowiednie przygotowanie do dokonania płatności. Podczas trwania akcji doręczania przesyłek, istotne jest, aby mieszkańcy byli świadomi postępu i organizacji tego procesu.

Źródło: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą


Oceń: Rozpoczęcie doręczania decyzji podatkowych w Kostrzynie nad Odrą

Średnia ocena:5 Liczba ocen:18


Zobacz Także